Deprecated: Hook custom_css_loaded is deprecated since version jetpack-13.5! Use WordPress Custom CSS instead. Jetpack no longer supports Custom CSS. Read the WordPress.org documentation to learn how to apply custom styles to your site: https://wordpress.org/documentation/article/styles-overview/#applying-custom-css in /homepages/22/d91868948/htdocs/vilmis/root/blogas/wp-includes/functions.php on line 6078
Beveik “America’s Cup” :) – Blaškausi po Pasaulį

Beveik “America’s Cup” :)

Šią savaitę šefas pasiūlė sudalyvauti jachtų lenktynėse. Kiekvieną ketvirtadienį jachtklubas rengia varžybas ir norintys gali prisijungti, jei kuriuose nors laivuose trūksta įgulos. Aišku aš nieko nemoku, bet pasakė jog tai nesvarbu, ras ką galiu daryti, tai nebuvo nei mažiausios priežasties nepasinaudosi tokia proga, sudalyvauti viename iš populiariausių kivių užsiėmimų. Kadangi norinčių buvo nemažai, išskirstė į dvi jachtas ir mūsų laive viso buvo 7 žmonės. Visi kiti bendradarbiai, nors ir ne daug, bet yra kažkiek bandę buriuoti, o žmonių buvo jau daugiau nei reikia, todėl aš nusprendžiau jog pažiūrėsiu visą procesą iš šono, pasistengdamas per daug nesimaišyti.
Naujoji Zelandija. Oklendas. Jachtos

Neįsivaizduoju kaip jie sugeba nesusidurti toje grūstyje, kokia buvo starte, bet mes iš jos sugebėjome išlįsti pirmi. Ramiai sau plaukiam lengvo vėjelio nešami, tik po kažkiek laiko atsisukę atgal, pamatėme, jog visi nuplaukė kažkur į kairę. Hmm…Pasirodo mums pasakė klaidingą kursą. Ką gi, reikia grįžti ir bent baigti visą trasą, nes atsilikimas apie 20min, o be to ir pirmi plaukti negalime, nes nežinome kur plaukti 🙂 O kad dar linksmiau būtų – likus 10 metrų iki finišo, kai jau buvome aplenkę vieną jachtą, įstrigome dumble. Nuo likimo nepabėgsi, jei lemta būti paskutiniam, tai lemta 🙂 Bet buvo linksma, galbūt kitą kartą ir pats galėsiu jau prisidėti, pamatęs ką daryti reikia, o ir sekančias America’s Cup lenktynes bus daug įdomiau žiūrėti, žinant kaip ten kas vyksta viduje.

2 thoughts on “Beveik “America’s Cup” :)”